2015. június 3., szerda

Jimin&Jungkook yaoi oneshot (kérésre szadomazo)

Aki nem szereti a szadomazo szexet az ne kezdje el! Én szóltam előre, innentől reklamációt nem fogadunk el!
Jimin POV

Sokáig voltunk a turnén, így jó darabig nem jutottunk hozzá a fanok által küldött cuccokhoz. Amikor pedig hazaértünk kiderült, hogy kettő irodát is telepakoltak csak a nekünk szánt rajongói holmikkal. Na az 'egy nap alatt lerendezzük' ekkor kiszállt a játékból, így új megoldáshoz folyamodtunk. Egy héten keresztül mindennap ezekkel fogunk foglalkozni.
-Na ki kezdi a sort? - kérdezte a leader az első otthon töltött este után.
-Én biztos, hogy visszafekszek a reggeli után. - közölte Suga.
-Én mosok Vel. megígérte, hogy segít. - nézett az említettre Jin, aki viszont kicsit megbánta amit mondott.
-Nekem meg a saját albumommal kell foglalkoznom most. Hát akkor srácok.... csak ti maradtatok. - fordult felénk Rapmon - Ti kezditek Kookkal, jó?
-Nekem jó. Semmit sem terveztem mára. - bólogattam
-Jungkook?
-Nincs ellenvetésem. - csámcsogott reggelijén.
-Rendben, akkor pakoljatok! Sok cucc van szóval ellesztek azzal egész nap. Vigyetek valami kaját is.
-Oké. - indultam a konyhába.
-Jin hyuuuuung! Készíts nekünk valami finomaaat! - zendített rá Jungkook és el is kezdődött a mini vita.

-Úristen! - nyitottuk be az irodába - Ez.... erre nem lesz elég egy hét. - állapítottam meg.
-Hát nem. - jegyezte meg a kis titkárnő, aki odavezetett minket - Na hajrá fiúk! Ha kell valami gyertek ki szólni. Sok sikert! - ment el.
-Köszönjük. - csukta be Kook az ajtót - Aaaaa néééézd hyuung! - rohanta le az egyik dobozt, amiből kikandikált valami - Nyuszífűűűűl! - vette fel - Na milyen?
-Aranyos.
-Imádni fogom ezt! - kutakodott tovább - Nézd! Ördög szarvak! Juj ezt te kapod. - sietett hozzám és a fejemre rakta - Illik hozzád.
-Hozzám? Mért? - kerekedtek el szemeim, miközben kezembe vettem a fejdíszt.
-Mindig rám szólsz!
-Ez nem igaz.
-De igen. Na de láttam még ott érdekes dolgokat. - fordult meg és visszaindult.
Lepakoltam cuccainkat, majd utána mentem. Pár dobozt arrébb raktam, így egy kis vár közepén ült le és kutakodott tovább. Egyszer csak megállt és lassan, megfontolva előhúzott valamit.
-Ez..... mi? - pislogott, majd megláttam, mit tart kezében. Egy korbács volt az - Ezt... mért? Hogy? Kitől?
-Őőőőőő. - egyből beindult a fantáziám. Mennyi mindent lehetne azzal csinálni.... - Ezt inkább add ide! - vettem ki kezéből, majd elkezdtem jobban szemügyre venni a tárgyacskát.
-Omg hyung! - vett elő egy.... el sem hittem.... SZÁJPECEK?
-Úristen Kook, ne kutakodj ebben tovább! - kaptam ki azt is kezéből, miközben a  korbácsot magam mögé dobtam.
-Ez egyre jobb! - kotorászott tovább.
-Nem Kook, ez nem jó! Milyen elmebeteg küld ilyeneket? - néztem a dobozba.
-Az aki küld harisnyakötőt is. - vigyorgott, miközben egy rózsaszín kis legényfogóval kezdett játszadozni.
-Inkább ezt átnézem én. Te menj másikhoz jó?
-Mért? Ezt élvezem a legjobban. - vágta hozzám a ruhadarabot - Omo nézd! Lovaglópálca! - húzta elő az említett dolgot is.
-Mondom, ez nem neked való doboz. - néztem rá, miközben arcomat csapkodta vele - Ez most hagy abba!
-Látod? Megint rám szólsz! - tért át nyakamra, de csak gyengéden folytatta, mialatt mosolya egyre szélesebb lett.
-Kook!
-Mi az? Tök izgató ez a cucc. - húzta végig nyakam vonalán, miközben mosolya fokozatosan eltűnt arcáról, én pedig ledöbbentem.
-Mi izgat téged ebben?
-Hogy..... olyan hangja van, amilyen. - ért a pácával pólóm pereméhez és alsó ajkába harapott, mialatt végig a bőrömet simító tárgyat követte szemeivel.
-Mi jár a fejedben? - kérdeztem a lehető leghalkabban. Reméltem, hogy nem az, ami az enyémben.
-Hát.... nem is tudom. - billentette oldalra fejét, miközben tovább birizgálta nyakamat.
-Nagyon rossz vagy, ugye tudod? - tettem le a játékszereket kezemből és megfogta a pálcát.
-És akkor most megbüntetsz? - emelte vissza fejét, majd találkozott tekintetünk.
-Lehet - húztam ki kezéből a lovaglópálcát, ő pedig közelebb mászott hozzám - Mi van kicsi maknae?
-Tervezgetem, hogy mi lesz veled.
-Velem? El vagy te tájolva.
-Pedig te vagy a szendébb. - kúszott még közelebb, így már alig voltak pár centire ajkai az enyémektől.
-Azt csak hiszed. - csaptam fenekére a pálcával, mire feljebb emelkedett és halkan felnyögött. Istenem! Ezt hallani akarom még!

-Így fura hangja van. - hunyta le szemeit látható zavarában.
Nem bírtam tovább nélküle. Túl édes volt, ahogy minden gátlását félredobva, tulajdonképpen megkért, hogy fenekeljem el. Megmarkoltam pólóját és csak egy kicsit rántottam magamhoz, de ez is elég volt, hogy megízlelhessem ajkait. Kicsit sem ellenkezett sőt, inkább csak egyre jobban behódolt nekem, ahogy nyelveink harcot vívtak, de végül az ő szájában kötöttek ki. Feltérdeltem, majd lassan sarkaira kényszerítettem. Mialatt faltuk egymást, megszabadultam a pálcától is, és elkezdtem vetkőztetni áldozatomat, aki időközben belenyögött csókunkba. Nem hittem el mit teszek, de nagyon élveztem és ő is, ezért fel sem merült, hogy megállok. Levettem pólóját, majd áttértem nadrágja övére. Segített nekem és felállt, megszakítva ezzel csókunkat addig, amíg levette magáról farmerjét, én pedig messzire hajítottam felsőmet. Önként mászott ölembe, mialatt legeltettem tökéletes testén szemeimet. Amint ráült a már kemény férfiasságomra, felmordultam és ezúttal kezemmel csaptam fenekére.
-Még mindig nem az igazi. - jegyezte meg.
-Haaahhh! Túl sokat beszélsz. - néztem magunk mellé, majd felkaptam a szájpecket.
-Hyung.... - szólt halkan, amint meglátta, hogy a kis piros labdát emelem szájához.
-Ááááá. - tátottam el számat, majd újra lehunyt szemekkel, követte példám - Így csak azokat a vadító nyögéseid fogom hallani. - igazítottam meg rajta a kis kelléket.
Mivel már nem élvezhettem csókjait, így nyakra tévedtem, miközben  egyre erősebben markoltam fenekét. Bőre egyre pirosabb lett, ahogy nyögéseitől, simogató kezeitől forrósodott vérem, és nem bírtam türtőztetni magam, megharaptam. Kezeit mellkasomra kapta, közben egy fájdalmas elnyújtott nyögéssel próbált eltolni. Elkaptam csuklóit és egy kezembe fogtam azokat, majd tovább haladtam lefelé. Mellbimbójához érve tényleg elvesztettem minden kontrollomat. Az a nyüszítés, ami feltört torkából mikor még csak nyelvemmel cirógattam, volt az utolsó döfés józan eszemnek. Hirtelen ráharaptam az érzékeny részre, mire újra ficánkolni kezdett. Élvezkedő nyögéseket hallatott annak ellenére, hogy szabadulni akart. Megelégelve küzdését, a földre ültettem, felálltam és körbenéztem még a dobozban.
-Mit kereselhh? - lihegett, de meg is találtam amiért mentem. Csak reméltem, hogy lesz, de szerencsém volt.
-Ne vedd ki azt a szádból! - tértem vissza hozzá, mire engedelmesen visszahelyezte fogai közé a labdácskát.
Mögé ültem és kezeit hátrafogtam, majd összekötöztem azokat a kötéllel, amit találtam.
-Valaki nagyon azt akarta, hogy ilyeneket játszunk. - súgtam fülébe, miközben szorosra húztam a kötelet csuklói körül és újabbakat nyögött.
Ledöntöttem a földre, hogy le tudjam róla húzni boxerját, amin keresztül már tisztán kivehető volt mérete. Ahogy eldobtam alsóját, eszembe jutott a pálca és hogy mennyire odavolt érte. Kezembe vettem, majd végigsimítottam vele immár csupasz testén. Lihegve szemlélt engem, olykor apróbbakat nyögve, de amint péniszéhez értem, hosszan sóhajtott és hátra csapta fejét. Iszonyatosan tetszett neki, én pedig tovább akartam fokozni élvezetét, ezért olyan gyengén ahogy csak lehet, rácsaptam férfiasságára. Elnyújtott nyögéssel reagált, miközben újra rám nézett. Miközben tovább simogattam a pálcával merev részét, olykor megmozdult, és abban a pillanatban mindig hallhattam Kook édes hangját. Ahogy másodszorra kicsit erősebben csaptam az érzékeny területre, újra nyüszített, akárcsak egy kiskutya. Ez felkeltette az érdeklődésemet, hogy hogyan reagálhat arra, ha azt teszem amire először kért. Felsegítettem, négykézlábra térdepeltettem, és vállaival a földön támaszkodott.. Gyorsan megszabadultam nadrágomtól, miközben ő engem szemlélt. A kis piros labdáról már csöpögött nyála, ami a kéjtől felgyülemlett szájában, és jobb ötletem támadt a fenekelésnél, de akkor is nagyon kíváncsi voltam. Ezért rácsaptam a pálcával csupasz fenekére, amivel a várt hatást értem el. Olyan szenvedélyesen nyögött fel, mint addig még soha. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fogja élvezni, de azt sem, hogy én is. Újabbat csaptam hamvas, formás hátsójára, ő pedig megint érzékeltette, mennyire tetszik neki a dolog. Szabad kezemmel kénytelen voltam saját férfiasságomra simítani, mert a hangoktól már nem bírtam a szűk boxerban egyedül. Tovább fenekeltem, olykor pedig végigsimítottam újra péniszén, így sikerült lassan az őrülete kergetnem. Ám hangos nyöszörgéseitől én is kezdtem becsavarodni. Utoljára hatalmasat csattant a pálca Kook hátsóján és újra nyüszített. Kikészültem. Túlságosan hiányzott már, így szabaddá tettem kezeimet, felsegítettem a kis maknaet, majd sarkamra ültem. Kivettem szájából a labdát, amiről már vékony nyálcsíkok lógtak, és mélyen megcsókoltam. Faltam szinte, miközben bele-bele nyögött számba. Túlságosan feszültem már, ezért elengedtem nyelvét és kicsit hátrébb kényszerítve őt, letoltam boxeromat amíg tudtam. Nem is kellett ráerőszakolni a dolgot, mert azonnal tudta mit szeretnék. Ölembe hajtotta fejét és sikamlós ajkai közé vett. Hátraejtettem fejem, ahogy megéreztem nyelvét péniszem körül. A fellegekben jártam, miközben rajtam munkálkodott. Lassan kezdett annyira a szájába engedni, hogy torkát is megéreztem, de nem maradt sokáig olyan mélyen. Engem viszont csodás érzés járt át ettől, így tincsie közé túrtam, majd lenyomtam kicsit fejét és pár pillanatig tartottam, aztán elengedtem. Megremegtem a kellemes forróságtól, amit Kook nedves szája nyújtott nekem. Meglepően jól viselte a dolgot, így többször is megismételtem, amíg csak bírta. Számtalanszor érte el makkom torka kezdetét, és legalább ugyan ilyen sokszor szívott nagyot lüktető farkamon. Elképesztően jól csinálta, mindaddig míg már úgy éreztem, hogy ha nem váltunk gyorsan, akkor száját fogom megtölteni nedvemmel. Ezért felhúztam magamhoz, megcsókoltam, majd elterültem a földön és férfisságom fölé vezettem. Hátrakötözött kézzel térdelt felettem, miközben végigsimítottam combjain és felnéztem rá. Szája szélén kifolyt nyála, meg azok a ködös tekintetek meggátoltak abban, hogy gyengéd legyek. Csípőjére fogtam és minden előkészítés nélkül kezdtem behatolni. Ajkai még távolabb kerültek egymástól, miközben fájdalmasan sóhajtozott, majd mikor már egyre kevésbé tudta elviselni feszítő péniszemet, rám feküdt. Nyakamba temetkezett, mialatt továbbra sem álltam meg, csak mikor már tövig elmerültem benne.
-Ahh... hh Jiminehh.... fááájhh. - nyögdécselt fülem mellől.
-Csendben csak. Messze a szájpecek. - vigyorogtam kicsit oldalra fordítva fejem, de nem nézett rám. Csak összeszorította szemeit és lihegett - Lazíts! - csaptam fenekére és egy aprócska kéjes nyögést hallatott - Úgy-úgy.
Megharaptam nyakát, majd fülcimpáját kezdtem marcangolni, miközben fenekét markoltam és olykor rácsaptam. Már az én kezem kezdett fájni, de ő továbbra is élvezte.
Hamar meguntam a tétlenséget, ezért megmozdítottam őt magamon, amitől azonnal szóra nyitotta száját.
-Nehh! Még egy kicsithh.... nhhh - egyenesedett fel - fájhhh.... Jiminehh! - szólt rám, de mintha meg sem hallottam volna, folytattam.
Olyan szűk volt, hogy nem bírtam leállni. Lélegzete akadozott és lassan kezdtek nyüszítése kéjes nyögésekké alakulni. Felültem hozzá, miközben már magától lovagolt merev részemen, majd megállt egy kicsit, míg fogaim közé vettem egyik érzékeny bimbóját, és meglepetten felnyögött. Másik kezemmel is izgattam, de az hamarabb elvándorolt érzékenyebb területre. Lassan kezdte mozgatni csípőjét újból, én pedig csókokkal és harapásokkal haladtam felfelé. Mindenhol megízleltem ahol csak elértem, majd erősebbet haraptam nyakába, mire ő gyorsított. Péniszét kezdtem simogatni, majd ütemesen húzogattam rajta kezemet. Már nem volt egy pillanatra sem csend a szobában, mert édes nyüszítései és mély mordulásaim megtöltötték azt. Ahogy mélyen beleült miden alkalommal férfiasságomba rájött, mi a legjobb szög számára, így igyekezett csak úgy mozogni ahogy neki tökéletes.
-Haaaaaah..... Jimineee.... én....... nem bírom márhh! - csapta hátra fejét és megremegett, miközben markomba folyt édes nedve.
Lassítani akart, de nem hagytam neki. Belemozogtam még ringatózó csípőjébe és szabad kezemmel jobban magamra húztam, így viszonylag hamar, mély lökések közepette robbantam belé. Nagyot mordultam fülébe, majd kíméletlenül megharaptam. Továbbra is hátrakötözött kezei miatt pedig, nem tudott ellenállni.

-Na! - csattant kezem csupasz fenekén - Ne ficánkolj!
-Csakhhh..... ez már nem esett jól. - válaszolt halkan.
-Hmm.. láttam még ám abban a dobozban pár dolgot, ami lehet tetszene neked. - mosolyogtam és tekintetét fürkésztem, amit sikerült is elkapni, mihelyst mondatom végére értem.
-Mi? - pislogott.
-Van egy napunk Kookie. Használjuk ki! - simogattam meg péniszét és halkan sóhajtott.
-R..... rendben. De éhes vagyok.
-Van egy ötletem mit fogsz ebédelni. - szárnyalt tovább a fantáziám.

2 megjegyzés:

  1. Úristeeen *qqq* Elfolyok.. Hát ez isteni volt.. Ilyet mééég!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megszánlak és itt is válaszolok. Lesz még XD

      Törlés