2015. március 18., szerda

Mi golyóállóak vagyunk (47)

Teste melegének és édes hangjának hála, olyan biztonságban éreztem magam, mint eddigi életemben még soha. Pedig aludtam már, egy hústorony testőr karjaiban is, de valahogy ez most még is más volt.

Fanni POV

Franciska egyedül hagyott a fiúkkal és elment Jinnel. Legalább most boldog volt. Léptein is látszott. Kicsit azért irigy voltam rá, amiért neki van barátja, még ha el is fognak majd válni hamarosan. Biztos vagyok benne, hogy nem fogja engedni, hogy a távolság közéjük álljon. Ezt még sosem fogadta el kifogásnak.
-Nincs valami film a tévében, amit értünk is? - kapcsolgatott Suga.
-Nem hinném. - válaszoltam - Ez magyar. Maximum angolt találtok.
-És nincs valami dvd se? - kérdezte Rapmon - Bár én értem az angolt is, csak a fiúk miatt kérdem.
-Nem tudok róla. - pislogtam rá.
-Vaaaaaa! - hallottam Kookie hangját - Ez ez ez! Ez jó lesz.
-Mi ez?
-Nem tudom, de horrornak tűnik. - vigyorgott és nagyon figyelt.
A szobát csak a tévé világította be, Tamás meg éppen zuhanyzott, így egyedül maradtam a fiúkkal.
-Nem kapcsolhatnánk el? Úgysem értitek. - reménykedtem, hogy az lesz amit én akarok.
-Még meg sem szólaltak mióta nézzük. Nem kell érteni. - magyarázott Kookie.
-Félsz? - fordult felém V.
-Hát..... Mondjuk azt, hogy nem szeretem az ilyen filmeket.
-Hohóóóó féééélsz! - nevetett ki Kook - Akkor végignézzük.
-Én meg akkor lefekszek. - álltam volna fel, de mindketten lehúztak.
-Majd mi megvédünk! - húzott magához Jimin - Ne félj semmitől, míg minket látsz!
-Juj juj! Most tuti meghal a csaj! - szólt ránk J-Hope, hogy figyeljünk.
Hát tényleg meghalt. A lehető legvéresebben és mivel én sosem nézek ilyesmit, mert nem bírom, tuti rémálmaim lesznek.
-Áááááá ne mááááár! - takartam el szemeim - Kapcsoljatok eeeel!
-Mi folyik itt? - hallottam meg Tomi hangját.
-Tamááás! - pattantam fel, mögé rohantam és angolra váltottam - Horrora kényszerítenek. Csinálj velük valamit!
-Oké! Menjetek aludni! Vagy bánom is én mit csinálni, de én aludni akarok. - mordult rájuk miközben a konyhába ment és otthagyott a fürdőtől nem messze, egyedül.
-Aaaaaj! - keltek fel szomorúan.
-Nem baj, majd bent folytatjuk! - vigyorgott tovább Kookie.
-Te tényleg evil vagy. - csóváltam fejemet.
-Majd leütöm. - sétált el mellettem Jimin.
-Nem is tudnál bántani! - kiabált utána Kookie, aki a másik irányba tartott a háló felé.
Tomihoz mentem a konyhába, és láttam, hogy valami löttyöt csinál magának, a kis neszesszeres táskájában lévő... bigyókból.
-Mit iszol?
-Hát ezt nehéz lenne megfogalmazni. A lényeg, hogy tudok majd figyelni miközben alszok.
-Szóval nem egészséges.
-Nem igazán. De holnap már nem kell innom. - nagyot kortyolt forró italába.
-Ez ilyen katonai cucc?
-Nem. Ez házi cucc. - grimaszolt - És nagyon szar.
-Akkor minek iszod?
-Hogy ne tudjon senki se bántani titeket, míg alszotok.
-Ohh. Hmm - húztam a számat. Miattunk kínozza magát. Azért ez nem fer - Mért nem hagyod az estét a portásokra? - sétáltam a hűtőhöz, hogy igyak egy kis tejet.
-Eddig kétszer buktak el a kettőből. Szerintem ennyi elég. - indult a kanapé felé - Abból a tejből még kilenc másik ember inna. - hallottam ahogy elmosolyodik, miközben a hűtő ajtaja mögött kortyoltam bele a tejes dobozba.
-Nem vagyok fertőző! - tettem vissza.
-Attól még illetlen. - leült.
-Pont te mondod?
-Tudod, hogy tartja a mondás. - nevetett - Másban a szálkát is.
Nyelvet öltöttem felé, de nem látta, mert háttal ült nekem. Közben Jimin kijött a fürdőből és rohant a szoba felé. Észre sem vett, ezért utána szaladtam és kicsit megijedt amikor füléhez hajoltam.
-Ne horrorozzatok!
-Váhh! Azt hittem bent vagy már. - mosolygott - Majd elterelem a témát. Na jóéjt! - köszönt el Tomitól, aki csak intett neki.
-Fogd be az orrod és úgy húzd le! - tettem javaslatot.
-Áhh! Meg van a saját technikám, de köszi. Szép álmokat!
-Köszönöm, neked is! - csuktam be az ajtót - Ááá.... így hogy találok el az ágyamig?
-Hát így? - hallottam J-Hope hangját és hat telefon villant fel egyszerre, hogy fényt nyújtsanak nekem.
-Jeeeeej! Köszönöm! - indultam az üres ágyhoz, ami Jimin mellett volt. Puszta véletlen, ugye? Eléggé kétlem.
-Szóval, Fanni. - szólalt meg Kookie - Azt beszélik Koreában, hogy volt egy iskolás csoport, akik elmentek egy erdőbe ta
-Ne! Most hagyd abba! - szakítottam félbe - Nem érdekel.
-De én el akarom mesélni. Szóval ta
-Ne KUSS!
-Pedig az volt, hogy - kezdte el V is.
-Ne cssss! - másztam be a takaró alá.
-De ez még nem is olyan durva. Ez a kedvesebbik, mert a másikban az egyik kislányt úgy találták meg
-SUGAAAAA! Mit nem értesz abból, hogy kuss? - szóltam rá is, aki beszállt a játékukba és nagyon nevettek.
-Na, fiúk! - lépett közbe Jimin - Beszélgessünk másról! Szegény még megijed, vagy rosszabb. Lehet eljön érte Szamara.
-Jimiiiiin! Azt mondtad segítesz rajtam! - fordultam felé, de nem látott a sötétben.
-Ja persze persze! Másik téma. Mit csinálhatnak Jinék?
-Hát, ha abból indulok ki, hogy mennyire kiakasztotta Francit, szerintem épp esti tornát végeznek. - szólt a témához, Rapmon.
-Csak Jin szerintem. Hisz a kedvére akar tenni. - hallottam J-Hope hangját - Mit is mondott múltkor, hogy csinálták?
-Na meséljetek csak a koreai iskolás csoportról! - inkább az, mint a nemi életük.
-Mi ez a váltás? - kérdezte Kookie és megint kuncogtak.
-Eleget hallok ezekről Francitól. Nem érdekel Jin része is.
-Pedig tudok mesélni. - kezdett bele Suga - Például múltkor pont a stúdióban csinálták.
-Igen tudom. - hahh, kénytelen leszek meghallgatni újra.
-Mondta Franciska?
-Igen mesélte, hogy milyen jó volt Jin karjaiban.
-Akkor nem csak mi szenvedünk a nemi életüktől. - hallottam, ahogy eldől az ágyában.
-De örülök, hogy titeket is idegesít, hogy mindent elmesélnek. - ültem fel kicsit.
-Engem mondjuk érdekel. - kommentálta Kookie.
-Perverz dög!
-Jó, de na! Csak neki van szerelme. És ez tök jó. Szívesen meghallgatom. Olyankor izgatott leszek én is, hogy úúúú de jó, meg jaj de aranyos. Bárcsak nekem is lenne barátnőm!
-Ezzel nem vagy egyedül Kookie. - szólalt meg V, bár halkan.
-Mindenki így érez, nem csak ti. - szomorodott el J-Hope is.
-Ennyire nincs senkitek?
-Nem igazán. Nincs időnk, az az egyik. A másik meg, hogy nagyon kéne titkolni. Ha megtudja bárki is, akkor kirúgnak minket. Ezért kockázatos Jinék kapcsolata is. De bátor tett tőlük. Remélem minden rendben lesz. - magyarázott a leader.
-Sajnálom.
-Ezt vállaltuk. Tisztában voltunk vele, amikor aláírtuk a szerződést.
Azért ez szomorú. Nem lehet senkijük. Franci mesélt erről, de nem hittem, hogy tényleg így van. Én meghalnék, ha nem lehetne senkim évekig.

Ez után nem nagyon beszélgettünk. Keserűség ült a szobára, és nem tudtam mit mondjak, így inkább nem szólaltam meg.
-Pszt! - hallottam Jimin hangját - Azért ne aggódj! Ha lesz olyan lány akiért megérné, mint most Jinnek Franciska, akkor kiállnánk mellette, ahogy most is ki fogunk. Jól tudjuk, milyen fájdalmas egyedül lenni, és hiába vagyunk heten, az akkor sem ugyan az.
-Attól még szomorú ez az egész. Nem szabadna ennek így lennie. - suttogtam.
-Mi golyóállóak vagyunk. Ha ebből gond lenne, úgyis megoldanánk.
-Aranyos vagy.
-Tudom. Jut eszembe! - váltott - Nem félsz egyedül aludni, a horror után? Ha gondolod aludhatok veled?
-Nem félek, köszönöm. Jó éjt Jimin!
-Ahh - hallottam, ahogy nagyot sóhajt - Jó éjt! Álmodj szépeket!



(Folytatjuk majd :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése