2015. március 4., szerda

Kedvenc játékaim (38)

-Nem! - szólt rám Jin - Megyünk és pihensz.
-Igen is anya! - tisztelegtem neki, mint egy kis katona.

Sajnos várnunk kellett az indulással, mert Fanni nem vezethet ekkora buszt, így kellett szereznünk egy sofőrt. Nehezen ugyan, de sikerült szereznem egy kollégát, aki megbízható és hazadobott minket. A lakásba érve azonnal leültettek a kanapéra, ahol ma Fanni fog aludni és körbe ugráltak.
-Csinálok valami kaját. - állt fel mellőlem Jin és a konyhába indult.
-Inkább rendeljünk pizzát! - kiabáltam utána - Mit szóltok? - fordult a többiek felé.
-Pizzaaaaaa! - örült meg V.
-Jó jó jó! Valami extra húsosat! - jött oda Jungkook.
-Többiek? - kérdeztem újra.
-Nekem mindegy. - rántotta meg vállát Suga és Rapmon is követte példáját.
-Nekem jó lesz. Rég ettünk pizzát. - vigyorgott J-Hope.
-Akkor az lesz. Hozom a laptopod. - állt fel Fanni a földről és indult az ajtó felé.
-Jimin? - néztem rá, de ő Fannit követte szemeivel - Jimin!
-Mi? Pizza? Jó! - válaszolt visszatérve a valóságba.
Megkaptam a laptopomat és körém gyűltek. Három nagyról indultunk, de végül négy lett. Mindegyik más, hogy lehessen válogatni. Persze Jin egy nagyon zöldséges, extra vékony tésztásat kért, így én beáldoztam magam mellé, mint fogyasztó. A többiek mind húsos csodákat ettek.

-Unatkozok, ha nem dolgozhatok. - jegyeztem meg, ahogy elvették tőlem a laptopomat.
-Te most pihenjél! Majd holnap dolgozol. - intett le Fanni és visszaült a földre elém.
-Játszunk valamit! - pattant fel J-Hope - Olyan nyomott a hangulat. Játszunk!
-Jó, de mit? Én úgysem csinálhatok semmit. - néztem rá.
-Hát akkor majd mi legalább. Felvidítunk titeket! - mosolygott.
-És mit akartok játszani? Nincs itt semmi.
-Nem kell kellék. Ugye srácok? - nézett rájuk.
-Hát ja. De mégis mit akarsz játszani? - kérdezte Rapmon.
-Amit szoktunk. Akinek sikerül ellökni a másikat az nyer. - lelkesedett fel.
-És mi a tétje? Mert tét nélkül unalmas. - szólalt meg Suga is.
-Nekem lenne ötletem! - jelentkeztem - Vetkőzzetek.
-Mi? - jött ki a szemük, mint a csigának.
-Vetkőzzetek. Attól tuti felvidulunk. Akit ellöknek levesz egy ruhadarabot. Na? - vigyorogtam.
-Jó de ez Jiminnek nem büntetés! - mutatott Kookie Jiminre.
-Hát igen. Mert nekem van a legjobb testem. - kommentálta az említett.
-Jó, de csak egy darab ruha szokott rólad lekerülni. Itt viszont jön a boxer is, ha annyiszor veszítesz. - vigyorogtam.
-Nem vesztek! - válaszolt magabiztosan.
-Jó akkor sorsolunk! Gyertek! - hívott magához mindenkit J-Hope.
-Szurkolj nekem! - puszilt meg Jin.
-Hát...... szerintem jobban járok, ha veszítesz. - perverzen mosolyogtam.
-Na induljon a mozi! - ült mellém Fanni, de még mindig rossz kedve volt.
-Majd lefekvés előtt megbeszéljük a dolgokat jó? Abban meg biztos lehetsz, hogy most jót fogunk nevetni. - súgtam neki.
-Rendben.

Kisorsolták a fiúk, egyszerű kő papír ollóval, hogy ki kezdi és ki élvez védettséget. Az első páros Jin és Suga volt.
-Hajrá cuki! Vagy mégsem? - vigyorogtam.
-Na jól van, ezért még kapsz! - válaszolt.
-Erről jut eszembe! Jimin letaperolt reggel! - árulkodtam.
-Miiiii? - lepődött meg - Na gyere csak ide!
-Nem Hyung, te most velem küzdesz meg! Na gyere! - fogta meg Suga és visszaállította a helyére, miközben Jimin nagyon nevetett.
-Menekülj! - fenyegetőzött, de senki nem vette komolyan, még én sem.
Ilyen kis bénaságot nem is lehet. Nem telt sok időbe és kikapott Sugától. Izgatottan vártam, hogy mit vesz le, de csak a pulcsijától szabadult meg. Miközben vetkőzött Jimint figyelte, hogy mikor tudja majd elkapni, majd rám pillantott, ahogy megszabadult felsőjétől. Látta, hogy nagyon vigyorgok ezért a fejemre dobta és mosolygott. Én nyelvet öltöttem, ahogy levettem fejemről, majd ő is és leült mellém a karfára.
Jimin és Jungkook küzdelme se tartott sokáig. Jimin hamar ellépett, így vetkőznie kellett. Rajta csak egy hosszú ujjú póló volt, szóval neki azonnal felvillantak kockái. Félszememmel Fannira néztem és láttam, hogy azért élvezi itt a történéseket. Főleg azért, mert eléggé viccesen bénáznak sokszor. Rapmon és V csatája se volt különb. Azok az arcok pedig amiket vágtak! Hát azon nagyon nevettünk mindannyian. Most Rapmon szabadult meg szintén a pólójától, Úgy látszik csak Jin készült fel rendesen ruha téren. De Jungkook és Suga harca végképp kiverte a biztosítékot. Az a mozdulat Sugától! Fanninak is már folytak könnyei ezeken a kis hülyéken. Suga is vetkőzött, viszont rajta volt egy pulcsi, szóval nem nagyon haladtunk. Majd V és J-Hope következett és bravúrosan mentett ugyan J-Hope, de végül alul maradt. Ekkor már nem nagyon kaptunk levegőt és J-Hope nem akart vetkőzni, de Fanni levetkőztette. Végül Jungkook és V következett. Ez volt a leggyorsabb menet, mert V azonnal kikapott. Ujjongtunk, hogy ő is vetkőzik és újra sorsoltak.
Szép lassan mindenkiről lekerült a felső és mikor a nadrágok jöttek volna már, megjött a pizza.
-Héééééj! Nem szabad felöltözni!  - szóltam rájuk és Fannival a pólókat szorongattuk.
-De na! Adjátok ide! - szólt ránk Jimin.
-Nem! - ellenkezett Fanni - Ez már az enyém.
-Hát ha szeretnéd! - mosolygott a kis kockahas és fel is adta a harcot ellenünk.

Felhozattuk a pizzákat, és meglepődött a portás, amikor egy félmeztelen koreai srác nyitott neki ajtót. De szerencsére nem kérdezett semmit, csak elfogadta a dolgot, meg a borravalót is.
A kis asztal köré telepedtünk és a fiúk szépen " megterítettetek". Ez annyiból állt, hogy hoztak tányért, ketchupot, meg szalvétát. Jót falatoztunk és közben újabb játék jutott eszembe.
-Héj srácok. - nyeltem le egy falatot - Ez után újabb játék?
-Mit szeretnél? - kérdezte teli szájjal V.
-Csinálunk kajákat, meg szerzünk még gyümiket, és csukot szemmel ki kell találnotok, mit esztek.
-Aki veszít az meg vetkőzik tovább? - kérdezte és felnézett rám.
-Igen! Zseni vagy! Na fiúk?
Csak vállat vontak a legtöbben, de Suga megszólalt.
-Előtte felöltözhetek? - kérdezte.
-Nem! - válaszoltuk szinkronban Fannival.
-Akkor még átgondolom.
-Ez kötelező, nem választható játék! - tudattam a szabályokat.
Nem válaszolt, csak evett tovább. Most vagy azért hallgat, mert elfogadta, vagy azért, mert ha nem tud jót mondani akkor inkább hallgat. Na ez most érdekelne. De akkor is vetkőzik, nem érdekel.

Kaja után elpakoltunk és végre felkelhettem kicsit. Egy széket kaptam a konyhába és arra ültem. Kerestek valamit amivel be tudják kötni a szemüket, és mindenféle előkerült.
-Én a melltartóddal akarom! - jött oda Jungkookie és vigyorgott.
-Álmodozz csak! - mosolyogtam én is.
Miután bekötözték szemüket, Fannival felsorakoztattuk a kajákat.
-Egyszerre kap mindenki valamit, de mindenki mást. Aki nem tudja eltalálni, az vetkőzik! Világos? - vázolta fel a szabályokat Fanni.
-Igen! Na együnk! - készült rá V.
-Rendben! Előttetek van! Hajrá!
Érdeklődve figyeltünk Fannival és jókat mosolyogtunk az arcokon. Nagyon küzdöttek, de sorra elvétették. Sikerül egyforma állagúvá varázsolni a különböző kajákat így esélyük nem volt eltalálni.
-Akkor nadrág le! - hirdette ki a végeredményt Fanni.
-És valami előjáték vagy hasonló? - ellenkezett Suga.
-Vetkőzzetek! - parancsolt rájuk Fanni, de nevetgélt már.
-De, ha mindenki vesztett akkor minek? - szólt bele Rapmon.
-Csak mert. - tettem hozzá és nagyon vigyorogtam - Mi van, szégyenlősek vagytok? Bezzeg hozzám bejönni mikor zuhanyzok, nem féltek.
-Na jó ebben igaza van.Vetkőzzünk! - szólt V - De aztán mára elég a játékokból!
-Rendben! - dőltem hátra és számba haraptam.
-Ez a legjobb orvosság bármilyen lelki bajra. - szólalt meg Fanni, ahogy a fiúk önként szabadultak meg nadrágjaiktól.
-Hát igen! Ezt meg tudnám szokni. - örültem magamnak, hogy ilyen csodás ötleteim vannak.
-Te csak engem szokj meg! - jött oda Jin és megcsókolt - Ne csalj meg!
-Én soha! - mosolyogtam és átkaroltam nyakát.
Ő felkapott és a kanapéhoz vitt.
-Nézünk valami filmet? - kérdezte, ahogy leült velem.
-Hát maximum laptopról. Mert tvben nincs olyan, amit értenétek. Neten meg van angol felirattal nekem.
-Rendben. - tett ki öléből - hozom.

Fanni POV

Jin és Franci nagyon cukik így együtt. Én meg tök hülye vagyok, hogy egy ilyen köcsög után rohangálok, mint a Dani. Meg sem érdemelné, hogy hozzászóljak.
Ahogy ezen gondolkoztam és őket néztem Jimin ért mellém.
-Neked is lesz majd ilyen kapcsolatod ne aggódj! - kezdte - Túl aranyos vagy, hogy ne legyen.
-Kedves vagy. De most igazán kétlem, hogy nekem valaha is sikerülhet. - szomorkodtam továbbra is és újra eszembe jutott mi történt ma. A sírás kezdett kerülgetni.
-Szerintem meg csak nem találtad még meg az igazit. Mondjuk ezt nehezemre esik kimondani, mert reménykedek, hogy én vagyok az, de ha nem, hát nem. Én csak örülök, ha boldognak láthatlak, még ha az másik férfit is jelent az életedben. - próbált vigasztalni.
-Túl kedves vagy hozzám. Ez új. - tényleg új volt. Még soha, egyetlen pasi sem mondta ezt.
-Elég baj. Én mindent megteszek, hogy jó kedved legyen. Csak szólj és már ott is vagyok! - fogta meg kezemet.
-Rendben! - mosolyogtam kicsit - Köszönöm.
Legszívesebben a nyakába ugrottam volna. Nem tudtam mit érzek. Nagyon szomorú voltam és ő kedves volt hozzám. De úgy éreztem, csak azért kedveltem meg ennyire, mert épp magányos voltam, így nem akartam semmit tőle. Csak megbántottam volna, amikor rájövök, hogy nem is szeretem.
-Na gyertek filmezünk! -hallottuk Franci hangját.
-Mit nézünk? - sétált J-Hope a tvhez, még mindig egy szál boxerben.
-Nem tudom. Jin keresett valami vígjátékot koreaiul nektek.
-És azt, hogy fogod te érteni? - mentünk mi is oda Jiminnel.
-Angol feliratot is kapok mellé. - nézett fel rám - Na helyezzétek magatokat kényelembe! - kelt fel, hogy összekösse a laptopot és a tévét.
-Csinálok popcornt! - indultam a konyhába.
Jimin persze jött utánam. Még mindig láthatta, hogy szomorú vagyok. Nézte, ahogy pakolászok és mikor útba került megölelt. Meglepődtem, de rájöttem, hogy ez hiányzott. Francival nem szoktunk ölelkezni. Nagyon jóban vagyunk, de ritkán érünk egymáshoz. Ez ilyen meg nem ebszélt határ kettőnk között. Nem nagyon tudjuk egyébként sem, hogy mit kezdjünk a másikkal. Most viszont, hogy hosszú idő után először ölelt férfi, olyan volt mint valami csoda. Főleg így, hogy nem volt rajta egyéb csak egy boxer. Így mondjuk kicsit zavarba ejtő a dolog, de akkor is jól esett. Leraktam kezemből a cuccokat és viszonoztam.
-Engem bármikor megölelhetsz. - mondta halkan.
-Óvatosan, mert szavadon foglak! - fenyegettem meg és élveztem teste melegét.
Ritkán futok bele ilyen jó testű pasikba. Szóval sunyin letaperoltam. Vagyis csak azt hittem.
-Ezt meg te csináld óvatosan! - kuncogott kicsit és elengedett.
Kicsit elszégyelltem magam és visszatértem a popcornhoz.

Mikor odamentem a többiekhez és kiosztottam a nasit, láttam, hogy nagyon kényelmes kis nézőteret rendeztek be. Kihordták takaróikat és párnáikat, így nem fáztak és még puhán is ültek.
-Gyere! - emelte fel takaróját Jimin - Ide férsz közém és Suga közé még.
-Igen, gyere csak! - nézett rám kicsit perverzen Suga.
-De semmi tapi! - jelentetem ki.
-Hát semmit sem ígérhetek. - vigyorgott még mindig Suga.
-Aztán nehogy elkapjalak.
-Majd meglátjuk ki kap el kit. - csikizett meg kicsit,ahogy ellépkedtem előtte.
-Úgy látom ebből még nagy csata lesz az este. - jósolta meg az estét V.
-Te tudsz valamit? - kérdeztem, ahogy óvatosan leültem Jimin mellé, félve Sugától.
-Áááááá dehogyis! Filmezzünk!
-Indítom! - szólt Jin és már kezdődött is a mozi.
Visszaszaladt és leült Franci és J-Hope mellé.
-Mit terveztek? - kérdeztem Jimintől halkan.
-Nem tudok semmit. - forgatta szemeit.
-Semmit. - szólt bele Suga - De én éber maradnék a helyedben. - mosolygott és belém csípett.
-Te ne tapizz! És mond el, mit tudsz!
-Sajnálom. - nézett vissza a tévére.
-Sugaaaa! - csaptam meg kicsit vállát.
-Cssssss! - hallottam Francit - Filmezünk.
-Jó persze, bocs. -hallgattam el, de kezdtem félni.
Mit terveznek ezek, amitől félnünk kell. Mert tuti, hogy ellenem és Franci ellen fog irányulni. De mi lehet az. Te jó ég! Én inkább majd a másik szobában aludnék, egyedül, zárt ajtók mögött, ha lehet. A film alatt pedig végig figyelni fogom őket. Vagyis.....igyekszek majd szemmel tartani mindenkit.



(Folytatjuk! :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése